BiznisTehnologija

Facebook više ne želi da govori o tome koliko ljudi koristi Facebook aplikaciju

Facebook-Aplikacija-Korisnici-Koliko-ljudi-koristi-facebook-dnevno

Facebook-ova glavna aplikacija ima više od 2,3 milijarde korisnika. To znamo zato što, u svakom tromjesečnom izvještaju, kompanija izveštava o rastu svojih korisnika, zajedno sa svojim poslovnim ažuriranjima.

Ovi podaci su ključni signal investitorima i drugima o tome kako kompanija radi i kako i koliko brzo raste. Ali to bi se uskoro moglo promijeniti.

Facebook je tokom svog izvještaja kvartalne zarade najavio da će početi postepeno ukidati ove statističke podatke za svoju glavnu aplikaciju, umjesto toga će objaviti brojeve za svoju “porodicu” aplikacija, koja uključuje Facebook, Instagram, Messenger i WhatsApp.

“Vremenom očekujemo da će podaci porodice aplikacija koje su u vlasništvu Facebook-a igrati primarnu ulogu u tome kako govorimo o našoj kompaniji, i na kraju ćemo postepeno ukinuti statističke podatke zajednice (porodice aplikacija) zajedno sa Faceboo-kom”, rekao je Dave Wehner CFO, suosnivač Facebooka.

To može izgledati kao iznenađujući potez za kompaniju koja ima milijarde korisnika i voli da što je moguće češće prijavljuje podatke o ispraznosti. Međutim, Facebook ima dobar razlog za ukidanje ovakvih statistika – naime, da se njegov nekadašnji meteorski rast usporava.

Da budemo jasni, Facebook i dalje dodaje nove korisnike, ali to radi sporije nego u prethodnim godinama. To se može očekivati ​​od usluge s više od 2 milijarde korisnika. Bazen preostalih potencijalnih korisnika je samo toliko velik, što sprečava kompaniju da uđe u Kinu ili druga trenutno neiskorištena tržišta.

Istovremeno, Instagram i WhatsApp i dalje brzo rastu i postaju sve važniji za kompaniju. Obje usluge imaju više od milijardu korisnika koji su visoko angažovani (zapravo, Facebook je upravo otkrio da je korištenje Instagram Stories-a skočilo na enormnih 500 miliona korisnika dnevno).

Kako Facebook prebacuje fokus sa clickbait-a na naglasak na “smislene” interakcije i bori se protiv naizgled neprestanog ciklusa lažnih vijesti i loših medija, manje je jasno kako izgleda angažovanje sa glavnom Facebook aplikacijom.

Pod pritiskom investitora da li je Facebook-ov “grubi pres ciklus” uticao na rast ili angažman korisnika, finansijski direktor Dave Wehner je jednostavno rekao: “Vjerojatno bih samo dopustio da brojevi govore sami za sebe, misleči na dnevni broj korisnika Facebook-a.”

Pozitivan znak ili ne, ovo je još jedan znak da Facebook postepeno briše liniju između svojih usluga.

Comment here