Savjeti

Koji dio dana je idealan za vaganje?

Nije preporučljivo vaganje odmah nakon fizičke aktivnosti, zbog promjene količine vode u organizmu

Tjelesna težina u jednom danu može oscilirati otprilike od dva do tri kilograma, a glavni razlog tih oscilacija je voda. Na našu težinu utječe koliko smo jeli, pili, jesmo li ispraznili mjehur i crijeva, znojimo li se i slično.

Najnižu težinu imamo ujutro nakon prospavane noći tokom koje nismo ništa jeli i pili, a normalnim procesima disanja smo gubili vodu. Tokom dana tjelesna masa raste.

Najbolje doba dana za vaganje je jutro, prije doručka. Večernje vaganje treba izbjegavati, zbog toga što tada važete i svu hranu i tekućinu koju si konzumirala tokom dana, a koja se još nije do kraja probavila.

Također je važno vagati se svaki put u isto vrijeme, odnosno u isto doba dana. Nije preporučljivo vaganje odmah nakon fizičke aktivnosti, zbog promjene količine vode u organizmu, što će značajno utjecati na tjelesnu masu i pokazati nerealne brojke na vagi.

Tokom procesa mršanja, promjene na tjelesnoj težini su najuočljivije ako se vaganje provodi jednom sedmično i to u isto vrijeme. Obzirom da se sedmično preporučuje gubiti 0,5 do jednog kilograma, češće vaganje neće pokazati značajnije promjene, što može djelovati obeshrabrujuće.

Pri svakom vaganju neka se koristi ista vaga, te ista odjeća i obuća, a najbolje je vagati se sa što manje ili bez odjeće.

Prilikom vaganja treba voditi računa da se vaga ne nalazi na neravnoj ili mekanoj površini.

Comment here