HranaSavjeti

Osam namirnica koje vam jačaju imunoločki sistem

Jačanje imuniteta je ključno za dobro zdravlje čovjeka. Da biste bili u top formi i zaštitili se od prehlade i gripe morate voditi računa o vašoj ishrani. Postoje određene namirnice koje mogu pomoći vašem tijelu da održava jak imunitet.

1. ARGUMI

Većina ljudi se okreće vitaminu C kada se prehladi. Ovaj vitamin, osim što pomaže u izgradnji vašeg imunološkog sistema, povećava i proizvodnju bijelih krvnih ćelija. Ove ćelije su ključne za borbu protiv infekcija. Skoro svi agrumi su bogati vitaminom C, a neki od najboljih izvora ovog vitamina su: grejpfrut, narandže, mandarine, klementine, limun i limeta.

2. CRVENA PAPRIKA

Crvene paprike sadrže dvostruko više vitamina C od agruma. One su također bogat izvor beta karotena. Osim što jačaju imunološki sistem, crvene paprike mogu biti korisne i za zdravlje vaše kože.

3. BROKULE

Brokule su bogate mnogim vitaminima kao što su vitamin A, C i E. Također, brokule su bogate i antioksidantima i vlaknima. Ovo je jedna od najzdravijih namirnica koju možete uključiti u vašu ishranu.

4. BIJELI LUK

Bijeli luk se nalazi u gotovo svakoj kuhinji širom svijeta. Rane civilizacije su prepoznale vrijednost ovog povrća u borbi protiv infekcija i koristile su bijeli luk kao prirodni lijek. Bijeli luk može pomoći u smanjenju krvnog pritiska.

5. ĐUMBIR

Đumbir je još jedan sastojak koji je koristan u borbi protiv prehlade i gripe. Đumbir može pomoći u smanjenju upale i mučnine. Prema nekim istraživanjima, đumbir ima svojstva koja su korisna za snižavanje holesterola.

6. ŠPINAT

Špinat, osim što je bogat vitaminom C, prepun je i brojnih antioksidanata i beta karotena. Ovo povećava sposobnost imunološkog sistema da se bori protiv infekcija. Kao i brokule, špinat je najzdraviji kada se kuha što je manje moguće, jer tako zadržava svoje hranjive sastojke.

7. JOGURT

Jogurt stimuliše vaš imunološki sistem da se bori protiv bolesti. Konzumirajte obični jogurt, a ne vrste koje su napunjene šećerom. Jogurt možete zasladiti zdravim bobičastim voćem ili medom. Jogurt je također i dobar izvor vitamina D, koji je zaslužan za regulisanje imunološkog sistema.

8. BADEMI

Vitamin E je ključan za zdrav imunološki sistem, a jedan od najboljih izvora ovog vitamina su bademi. Orašasti plodovi su prepuni vitamina i sadrže zdrave masti, koje su ključne kako bi vaš organizam postao otporan na infekcije i bolesti.

Comment here