HranaSavjeti

Sedam namirnice koje povećavaju rizik od moždanog udara

Godišnje, u prosjeku, oko 795 000 ljudi doživi moždani udar. Jedan od uzroka može biti i pogrešan odabir hrane. Ono što jedete može imati bitan utjecaj na vaše zdravlje.

Dobra ishrana je neophodna kako biste smanjili rizik od moždanog udara. Biranje prave hrane može vam pomoći da kontrolišete tjelesnu težinu i krvni pritisak. Zdrav izbor hrane može napraviti veliku razliku.

Gazirana pića

Gazirana pića sadrže mnogo umjetnih zaslađivača. Na ove visoke nivoe vještačkih šećera, tijelo može da reaguje upalom. Kada dođe do upale, povećava se rizik od moždanog udara.

Prerađena hrana

Ako želite smanjiti rizik od moždanog udara, držite se dalje od prerađene hrane. Prerađene namirnice mogu sadržavati natrijum nitrat i nitrit. Utvrđeno je da ove supstance oštećuju krvne sudove u tijelu.

Masno meso

Masno meso, iako je bogato proteinima, sadrži visok nivo zasićenih masti i holesterola. Uz kontinuiranu konzumaciju masnog mesa, može doći do kardiovaskularnih problema kao što su blokiranje arterija, atrijalna fibrilacija i povećan rizik od moždanog udara. Izbjegavajte namirnice kao što su kobasice, pržena piletina, janjetina i govedina.

Konzervirana supa

Konzervirana supa je puna boja za hranu i konzervansa. Iako neke supe sadrže prirodne i svježe sastojke, one sadrže i sastojke koji mogu ozbiljno naškoditi vašem tijelu.

Crveno meso

Neka istraživanja pokazuju da su ljudi koji su svakodnevno konzumirali velike količine crvenog mesa, imali veće šanse da dožive moždani udar. Istraživači vjeruju da je crveno meso bogato zasićenim mastima, što znači da je ovo loša namirnica za sve one koji imaju kardiovaskularne bolesti.

Slana hrana

Sol ima bitnu ulogu za ljudsko tijelo. Ona pomaže kontroli ravnoteže tečnosti. Međutim, previše soli nikada nije dobro. Pretjerano konzumiranje soli ili slane hrane može povećati opterećenje srca. Ovo otežava protok krvi, i povećava rizik od moždanog udara.

Trans masti

Ako vam je stalo do vašeg zdravlja, trebalo bi da izbjegavate hranu koja sadrži trans masti, uključujući čips, krekere i prženu hranu. Trans masti mogu povećati rizik od moždanog udara.

Comment here